x تبلیغات
tehranservic

تعمیر پکیج یونیکال | unical

  

پکیج یونیکال از جمله برند های معتبر وارداتی است که از استاندارهای بالایی برخوردار است.امروز قصد درایم درباره این برند و تعمیر پکیج یونیکال بیشتر صحبت کنیم و شمار ا با این برند آشنا کنیم.با ما همراه شوید.

تاریخچه شرکت یونیکال:

برند یونیکال یک برند ایتالیایی است که از سال 1972 اقدام به تولید سازه های فولادی کرد و بعد از گذشت چند سال پا به عرضه و تولید وسایل گرمایشی از جمله پکیج نموده است .تمامی محصولات این برند دارای استاندارهای اروپایی است که در اروپا و آسیا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب

علت داغ شدن کمپرسور یخچال

 با توجه به قیمت های بسیار بالا در لوازم خانگی نگهداری از آنها بسیار حائز اهمیت است.یکی از وسیله ها که بدون ان زندگی برای ما عملا غیر ممکن میشود یخچال است .در این مقاله قصد آن را داریم که شما را با علت داغ شدن کمپرسور یخچال آشنا کنیم و نحوه درست نگهداری از ان را بیان کنیم،با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

طریقه باز کردن کولر گازی

 کولر گازی ، فرشته نجات در فصل گرما است،که در چند سال گذشته بسیار مورد استقبال مردم در سراسر ایران قرار گرفته است.در این مقاله میخواهیم طریقه باز کردن پنل داخلی کولر گازی را به شما اموزش دهیم .
کولر گازی به خاطر سرمایش مطلوب و عدم ایجاد رطوبت و هوای شرجی نسبت به کولرهای آبی دارای مزیت است.
ممکن است پس از نصب کولرهای گازی بخاطر جابجایی و یا سرویس سالانه نیاز به باز کردن کولر گازی داشته باشیم ،با تهران سرویس همراه شوید تا در مواقع نیاز خودتان در منزل این کار را انجام دهید

ادامه مطلب

علت گرم نشدن آب پکیج

 پکیج که این روزها جایگزین بسیار مناسبی برای موتور خانه های قدیمی است و بسیار هم در بین مردم از محبوبیت برخوردار است در صورت عدم سرویس به موقع دچار مشکلاتی میشود که مصرف کننده را دچار مشکل خواهد کرد.
گرم نشدن آب مصرفی توسط پکیج یکی از این مشکلات که بسیاری از ما در هنگام استفاده از پکیج با این مشکل روبرو شده ایم.در این مقاله قصد داریم علت گرم نشدن آب پکیج را به شما توضیح دهیم با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

کاهش برق مصرفی کولر گازی

 شاید شما هم جز افرادی باشید که تمایل به استفاده از کولر گازی داشته باشید ولی از هزینه های آن هراس دارید.در این مقاله میخواهیم به شما راهکار های کاهش برق مصرفی کولر گازی را بیان کنیم، با تهران سرویس همراه شوید.
کولر گازی امروزه به پرطرفدارترین وسیله تهویه هوا مبدل شده است.اما هنوز بسیاری از ما بخاطر هزینه های برق مصرفی به سراغ این دستگاه نمیرویم،اما آیا میدانستید که امروزه میتوان از هزینه برق مصرفی توسط این دستگاه بکاهیم؟!

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی ال جی

 از جمله برندهای نام آشنا در بین ایرانیان برند ال جی است، که رد پای بسیاری از محصولات این برند پرطرفدار در خانه ما مشاهده میشود .
کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان میداد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود. البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود. در این مقاله ما به شما، مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی‌ ال جی را خواهیم گفت تا با مطالعه‌ی دقیق این مقاله بتوانید مثل یک راهنما در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات از آن استفاده کنید و راه حل‌های رفع ایراد آن را تشخیص دهید.

ادامه مطلب

علت آبریزش کولر گازی

 امروزه کولر گازی از وسایل پر طرفداری سرمایشی محسوب میشود.عدم دقت مناسب در تعمیر کولر گازی سرویس و نصب کولر گازی باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان محترم میشود از جمله این مشکلات علت آبریزش کولر گازی است.در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا با آشنا کردن بیشتر شما با عوامل موثر در این مشکل سعی در برطرف کردن آن داشته باشد.

ادامه مطلب

علت خاموش و روشن شدن سریع یخچال

یکی از سوالات متداول در بین شما مشتریان عزیز تهران سرویس این است که یخچال هر چند دقیقه باید اتومات کند.
دراین مقاله سعی کردیم علت خاموش و روشن شدن سریع یخچال را باهم بررسی کنیم.با تهران سرویس همراه باشید.
اگر کمپرسور شما بیشتر از حد خاموش روشن میشود،بیش از حد اتومات میکند باید روی این موضوع حساس شوید و با تعمیرکار یخچال خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی وست پوینت

  

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند وست پوینت است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی وست پوینت بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند وست پوینت ساخت کدام کشور است ؟

برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج دئوترم

  

با پیشرفت تولیدات داخلی تولید وسایل گرمایشی و تهویه هوا نیز رونق بسیاری گرفته و امروزه شاهد تولیدات داخلی با کیفیت های بسیار بالا و قابل رقابت با برند های برتر خارجی بوده ایم.امروز قصد داریم درباره تعمیر پکیج دئوترم بیشتر صحبت کنیم.

تاریخچه شرکت دئوترم

پکیج دئوترم ساخت ایران و توسط گروه صنعتی مشهد تهویه به باز عرضه میشود.پکیج دئوترم در مدل های زیر به بازار عرضه میشود:

-پکیج دئوترم مدل رویال royal
-پکیج دئوترم مدل اولترا ultra

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد