x تبلیغات
tehranservic

تعمیر مطمئن پکیج با تهران سرویس

 با پیشرفت وسایل گرمایشی و استفاده از پکیج‌ ها به جای آب گرمکن‌ها و حذف بخاری، جهت گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی منازل، استقبال استفاده از پکیج‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل نیاز مصرف کنندگان این محصول به خدمات تعمیر پکیج نیز بیشتر می‌شود. زیرا هر وسیله‌ای با هر کیفیتی نیاز به نگهداری و تعمیر دارد، و آنچه مهم است گرفتن بهترین خدمات پکیج از متخصصین آن می‌باشد. پس در هر صورت اگر پکیج شما با مشکلات و ایراداتی رو به رو شد، ما در این مقاله مانند دفترچه‌ی راهنما، هر چه نیاز است درباره‌ی تعمیر پکیج بدانید را برایتان بیان کرده‌ایم.

تعمیر پکیج با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت

شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

اورلود کولر گازی

 اورلود چیست
اورلود یا OLP که مخفف کلمه (overload Protector) به معنای محافظ اضافه‌بار است، قطعه ایست که در بسیاری از لوازم خانگی الکترونیکی برای جلوگیری از آسیب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالی پیش‌بینی‌ نشده تعبیه می گردد.
متخخصان تهران سرویس برای رفع مشکل اورلود کولر گازی شما آماده کمک به شما تهرانیای عزیز میباشد.

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپلیت

 با پیشرفت تکنولوژی تولیدات سیستم تهویه هوا نیز به سمت بهبود عملکرد ،زیبایی بیشتر،و صرفه جویی در مصرف انرژی حرکت کرده اند.
داکت اسپیلت دستگاه های جدید تهویه هوا که بسیار مورد استقبال مردم واقع شده و از میزان رضایت بالایی در بین مشتریان برخودار بوده است.به نسبت کولر گازی های قدیم مصرف انرژی کمتری دارد ، و به دلیل توکار بودن این سیستم فضایی از بیرون منزل را اشغال نمیکند.امروز قصد داریم درباره تعمیر داکت اسپیلت و نحوه کارکردن این سیستم تهویه هوا صحبت کنیم،با تهران سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج با سرویسکاران متخصص

 پکیج نوعی از سیستم گرمایشی است که میتوان آن را در خانه ها استفاده کرد و جایگزین مناسبی برای موتورخانه است. پکیج ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه هستند که می شود آن را برای هر فصل تنظیم کرد. در تابستان عملکردی شبیه آبگرمکن دارد ولی در زمستان به دلیل استفاده از شوفاژ و فن کوئل ها و … همیشه روشن است و محیط را گرم می کند.

پکیج ها مزایای زیادی داند که از جمله مهم ترین آن ها نصب و سرویس در محل و استفاده آسان از آن می باشد.

پکیج دیواری و زمینی
پکیج های دیواری و زمینی 4 نوع دارند که در ادامه مدل های آن را بررسی می کنیم:
پکیج گازی : اغلب این پکیج ها بدون سر و صدا هستند که می توان در فضای خانه از آن استفاده کرد. اغلب به صورت دیواری و زمینی تولید می شوند.
پکیج برقی : پکیج برقی بدون سر و صدا کار خود را انجام می دهند و به دو صورت دیواری و زمینی استفاده می شوند.
در آپارتمان ها و فضای مسکونی خانه که اکثرا پکیج ها در آشپزخانه یا بالکن نصب می شوند از دو نوع پکیج برقی و گازی استفاده می شوند.
پکیج گازوئیلی : این مدل از پکیج ها به صورت زمینی تولید می شوند و می توان از آن ها خارج فضای مسکونی خانه یا در موتورهانه استفاده کرد.
پکیج دوگانه سوز : این مدل پکیج هم مانند پکیج گازوئیلی بیرون از فضای خانه و در موتورخانه استفاده و نصب می شوند.

تعمیر پکیج با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت

شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

تعمیر پکیج با تهران سرویس

 به گزارش برنا، تعمیر پکیج در تهران با افزایش روزافزون منازل آپارتمانی در چند سال گذشته افزایش یافته و نیاز به تعمیرکار پکیج در تهران افزایش پیدا کرده است. مهندسین برای کاهش این مصرف همیشه به دنبال راه حل بوده اند و در نهایت توانستند با سرویس پکیج و جایگزینی آن با آبگرمکن و موتورخانه این مشکل را حل کنند. پکیج ها کم مصرف اند، بازدهی بهتری دارند و سرعت عمل بالاتری دارند ولی تعمیر پکیج نیاز به تخصص دارد.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج تهران سرویس

روزانه موارد زیادی از خرابی و تعمیر پکیج در تهران یا سرویس پکیج در تهران گزارش می شود. ما در تهران سرویس برای شما بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تعمیرات پکیج در تهران را فراهم آورده ایم. شما می توانید به سادگی با کلیک روی لینک https://www.tehranservic.com ، سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید. تمامی خدمات پکیج دارای 180 روز ضمانت و 6 ماه گارانتی تهران سرویس است. همچنین برای آسانی در ثبت سفارش سرویس و تعمیر پکیج تهران میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شمال تهران: 02122669196
  • مرکز تهران: 02166593368
  • غرب تهران: 02144284743
  • شرق تهران: 02177241505
  • جنوب تهران: 02155795334
ادامه مطلب

تعمیر پکیج با گارانتی 6 ماه

  

پکیج‌های گرمایشی یکی از وسایل پرکاربرد می‌باشند که در چند سال اخیر به بیشتر منازل راه یافتند و در اکثر مواقع با مشکلاتی روبه رو می‌شوند که باید تعمیر پکیج برای آن‌ها انجام شود. تعمیر پکیج دیواری کار آسانی نیست و کسی که قصد دارد این کار را انجام دهد باید به صورت کامل آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری را ببیند چرا که کار پرخطری است و نیاز به دوره‌های آموزشی دارد.

پکیج چیست؟

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد.
پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد.
پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند.
در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

تعمیر پکیج تهران سرویس با 5 شعبه فعال در سراسر تهران

شعبه شمال تهران:02122669196
شعبه مرکزی:02166593368
شعبه غرب تهران :02144284743
شعبه شرق تهران :02177241505
شعبه جنوب تهران :02155795334

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی هیتاچی

 برند هیتاچی این نام آشنای ژاپنی که در عرصه ی رقابت تولیدات لوازم خانگی خوش درخشیده است.
در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی هیتاچی بپردازیم .

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی اسنوا

  

 

در سال حمایت از تولیدات ملی میخواهیم درباره برند ایرانی اسنوا صحبت کنیم.
برند اسنوا در سال های اخیر به خوبی توانسته در بازار رقابت بدرخشد .در این مقاله قصد داریم تعمیر کولر گازی اسنوا را به چالش بکشیم و با این برند بیشتر آشنا شویم.

برند اسنوا :

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است.
به گفته ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند.

ادامه مطلب

تعمیرکار پکیج

 در این بخش میخواهیم به شما عزیزان بگوییم یک تعمیرکار پکیج چه ویزگی های باید داشته باشد:

نصب پکیج

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

 کولر گازی میتسوبیشی از جمله محصولات پرفروش و کاربردی عرضه شده توسط شرکت تهویه مطبوع میتسوبیشی است که به دلیل اهمیت بسیار زیاد اسپلیت‌ها، این شرکت سرمایه گذاری گسترده‌ای از لحاظ علمی و نیروی انسانی بر روی تولید آنها به کار بسته است به طوری که امروزه توانسته در این راه با بسیاری از برندهای معتبر خارجی قابل رقابت باشد..در این مقاله میخواهیم تعمیر کولر گازی میتسوبیشی بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد