x تبلیغات
tehranservic

تعمیر پکیج سامسونگ

 سامسونگ،برندی که در بازار لوازم خانگی ایران از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.این بار با تولید پکیج پا به عرصه نهاده .در این مقاله قصد داریم به بررسی پکیج دیواری این برند بپردازیم .
تعمیر پکیج سامسونگ یکی از خدمات شرکت تهران سرویس است که در راستای آرامش و آسایش هم وطنان عزیز در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه انجام میگردد.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج والترو

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج والترو میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج والترو سرویس پکیج والترو در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج والترو شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج والترو با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج والترو را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های والترو می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج والترو شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج آلزان

  

 

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج آلزان میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج آلزان سرویس پکیج آلزان در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج آلزان شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج آلزان با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج آلزان را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های آلزان می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج آلزان شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

فلوسوئیچ پکیج

  

 

فلوسوئیچ پکیج چیست؟

این قطعه تایید می کند که میزان جریان آب یا گازی که باید در دستگاه عبور کند، در حد تعیین شده و استاندارد خود است.همچنین می تواند از طریق باز یا بسته شده خود، تنظیمات جریان آب یا گاز در درون سیستم را تنظیم کند.

فلومتر پکیج چیست؟

فلومتر پکیج که بیشتر به نام دبی سنج معروف است؛ وظیفه ی اندازه‌گیری آب گرم مصرفی در دستگاه‌های خانگی مانند سیستم پکیج و آبگرمکن را دارد.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کنوود

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند کنوود است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی کنوود بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند کنوود ساخت کدام کشور است ؟

اکثرا کنوود را به نام یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی انگلیسی می شناسند شرکت کنوود (Kenwood) اولین بار در کشور انگلستان در سال 1947 تاسیس شده است و از همان زمان فعالیت های گسترده خود را آغاز کرد.کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.
این شرکت در زمینه تولید کولرگازی نیز به خوبی درخشیده است و محصولات این شرکت در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی توشیبا

  

 

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند توشیبا است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی توشیبا بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند توشیبا ساخت کدام کشور است ؟

توشیبا، ابرشرکت خوشه‌ای ژاپنی چندملیتی است، که در حوزه‌های تجهیزات ارتباطاتی، قطعات الکترونیکی، سامانه‌های برق، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج در سراسر تهران

  

با جایگزین شدن پکیج به جای وسایل گرمایشی منسوخ شده نصب پکیج یکی از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است.به جرات می توان گفت که یکی از فاکتور های مهم در طول عمر و کارایی پکیج ها، محلی است که اقدام به نصب پکیج میکنیم.زیرا اگر پکیج در شرایط محیطی مناسب نباشد، علاوه بر اینکه طول عمر پایینی خواهد داشت، می تواند حادثه ساز باشد.

بنابراین انتخاب محل مناسب و نصب استاندارد و اصولی یکی از گزینه ها اصلی می باشد که بهتر است توسط متخصص و افراد با تجربه صورت گیرد.نصب اصولی پکیج علاوه بر اطمینان، از هزینه ها تعمیر پکیج و هم سرویس پکیج می کاهد.

برای مثال اگر نصب پکیج های دیواری در محیطی بسته انجام شوند و هوای کافی وجود نداشته باشد، نمیتواند گاز منوکسید کربن را به خوبی دفع کند و در نتیجه باعث می شود که جان افراد به خطر بیافتد.نصب پکیج یک کار کاملا تخصصی است. بالا رفتن استانداردهای ساختمان‌سازی و نیاز به مستقل شدن سیستم گرمایشی خانه‌ها باعث افزایش در خواست برای نصب پکیج شده است. در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر پکیج بیشتر باهم صحبت کنیم

ادامه مطلب

خرید قطعات پکیج

  

آشنایی با قطعات پکیج

 

از آنجایی که پکیجها دارای دو مدار گرمایشی و مصرفی میباشند قطعات آنها نیز باهم کمی متفاوت است ولیکن قطعاتی هم در پکیج وجود دارد که بین این دو مدار مشترک کار میکنندحال به بررسی و تفکیک این قطعات میپردازیم.

 

قطعات مشترک عبارتند از:

 

1-فن
2-پرشر دود
3-جرقه زن
4-حسگر شعله
5-مصرفی
6-گرمایشی

در تهران سرویس خرید قطعات پکیج را با اطمینان خاطر از اصالت کالا تجربه کنید.

ادامه مطلب

پمپ پکیج

  

در ادامه مطالب آشنایی با قطعات پکیج میخواهیم به سراغ پمپ پکیج خواهیم رفت و عملکرد ، علت خرابی ، وظایف و سایر نکات مربوط به پمپ پکیج خواهیم رفت،با تهران سرویس همراه شوید.

پمپ پکیج چیست و چه وظیفه ای دارد؟

هنگامی که آب گرم توسط پکیج تولید شد و در لوله‌های کف و رادیاتورها جریان یافت، حرارت خود را به محیط داده و سرد می‌شود. حال این آب سرد بایستی دوباره به پکیج برگردد، گرم شود و در لوله‌ها جریان پیدا کند. این چرخه با عملکرد قطعه‌ای به نام پمپ پکیج تکمیل می‌شود. این پمپ، آب گرم را در رادیاتورها به حرکت درآورده و از کاهش فشار آب در مدار گرمایش رادیاتورها جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، اگر فشار آب گرم کم باشد، پمپ پکیج فشار را بالا می‌برد تا گردش آب به صورت یکسان و یکنواخت صورت گرفته و فضا سرد نشود.

ادامه مطلب

مبدل پکیج

  

 

در ادامه آشنایی با قطعات پکیج به سراغ مبدل پکیج رفته ایم و میخواهیم شما را با مبدل پکیج ، نحوه عملکرد آن اجزا تشکیل دهنده و وظایف آن بیشتر آشنا کنیم با تهران سرویس همراه باشید.

مبدل پکیج چیست؟

ﻣﺒﺪل ﭘﮑﯿﺞ ﺑه ﻗﻄﻌه ای ﮔﻔﺘه ﻣﯿﺸﻮد ﮐه ھﻤﺰﻣﺎن ﻣﻮظﻒ اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﺪ آب ﮔﺮم ﻣﺼﺮﻓﯽ داﺷﺘه ﺑﺎﺷﯿﻢ و ھﻢ رادﯾﺎﺗﻮر ھﺎی ﻣﺎ ﮔﺮم ﺑﻤﺎﻧﺪ…
و ﯾﺎ ﺑه ﻋﺒﺎرﺗﯽ ھﻨﺪل ﮐﺮدن آب داغ و رادﯾﺎﺗﻮر ﮔﺮم داﺷﺘﻦ وظﯿﻔه ﯾﮏ ﻣﺒﺪل ﺧﻮب در داﺧﻞ ﭘﮑﯿﺞ دﯾﻮاری است.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد