x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی تی سی ال

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند تی سی ال است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی تی سی ال بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند تی سی ال ساخت کدام کشور است ؟

شرکت تی‌سی‌ال یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که مقر آن در هویژو در استان گوانگ‌دونگ است. شرکت تی‌سی‌ال طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و لوازم الکتریکی کوچک را انجام می‌دهد. این برند توسط یک شرکت آمریکایی فرانسوی ایجاد شد که بعدها یک شرکت چینی آن را خریداری کرد. در سال ۲۰۱۰ شرکت تی‌سی‌ال ۲۵مین تولیدکننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود؛ و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی بود. در جدیدترین رنکینگ جهانی سال ۲۰۱۹ برند تی سی ال دومین برند پرفروش دنیا بوده‌است. لازم است ذکر شود تی سی ال دومین برند محبوب در آمریکا می‌باشد.

ادامه مطلب

تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج

 یکی از سیستم گرمایشی‌هایی که امروزه در منازل دیده شده است پکیج‌های دیواری هستند. پکیج های دیواری یکی از محبوب ترین وسایل گرمایشی محسوب میشوند چرا که توانایی انجام دو کار را به صورت همزمان دارند. پکیج‌های دیواری با اینکه به اندازه یک آبگرمکن دیواری مکان اشغال می‌کنند، توانایی انجام دو کار، یعنی گرم کردن محیط به کمک رادیاتورها و تامین آب گرم محیط را انجام خواهند داد.در این مقاله تهران سرویس به شما کمک خواهد کرد تا پکیج خود را به راحتی در حالت زمستانه و با تغییر فصل سرما به تابستانه تغییر دهید.

ادامه مطلب

تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال

 

امروزه در بازار شباهت های زیادی میان کالاها وجود دارد و برند های بسیاری سعی در آن داشتند تا با شباهت سازی از برندهای موفق دنیا در بازار سود کنند .برندهای مختلفی در بازار کولر گازی و اسپلیت وجود دارند که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند در این میان دو برند با نامهای مشابه وجود دارند که بیشتر افراد آنها را یکی می دانند. جنرال و اجنرال، دو برند مطرح و پرطرفدار هستند که تقریبا بیشتر کاربران و حتی برخی از فروشندگان، تفاوت بین آنها را نمی دانند.در این مقاله سعی در آن داشته ایم که شما را با تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال بیشتر آشنا سازیم.با تهران سرویس همراه شوید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

ادامه مطلب

ntc پکیج چیست؟

 در ادامه آشنایی با قطعات پکیج به سراغ Ntc رفته ایم و میخواهیم شما را با این قطعه و کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم چرا که آشنایی هرچه بیشتر با قطعات پکیج و چگونگی عملکرد آنها باعث میشود شما درک بهتری از عملکرد دسگاه خود داشته باشید.
با مقاله ntc پکیج چیست؟ با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت ال جی

 شرکت ال جی (LG) که در سال 1958 در کشور کره جنوبی تأسیس گردیده.
برند ال‌جی در زمینه تولید تمام سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، چیلر، پکیج‌های هوای یکپارچه و بسیاری دیگر فعالیت می‌کند و با ارائه تنوع کاملی از تمام این محصولات، بازار مناسبی در این زمینه برای خود ساخته است.
داکت اسپلیت ال جی از رایج ترین و مقرون به صرفه تری سیستم‌های ایجاد سرمایش و گرمایش در ساختمان است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است.در این مقاله قصد داریم تعمیر داکت اسپیلت ال جی را مورد بررسی قرار دهیم و تمامی هزینه های آن را بررسی کنیم با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایرفل

  

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتهاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج ایرفل پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج ایرفل و سرویس پکیج ایرفل شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج ایرفل با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج ایرفل را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های ایرفل می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج ایرفل شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

داکت اسپیلت چیست ؟

  

 

با پیشرفت تکنولوژی و بهبود عملکرد وسایل سرمایشی و گرمایشی شاهد ظهور دستگاه های جدید در منازل بوده ایم ، تولید کنندگان این دستگاه ها در طی سال های متوالی سعی در آن داشته اند با آنالیز و بررسی دقیق نقاط ضعف و قدرت این وسایل پرکاربرد نقاط ضعف را تقویت و بهترین دستگاه را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند .
بعد از استقبال زیاد مردم از انواع اسپیلت نوع جدید آن با نام داکت اسپیلت رونمایی شد که از عملکردی بسیار قوی تر نسبت ب انواع اسپیلت برخوردار است که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید .

داکت اسپیلت چیست؟

داکت اسپیلت جدیدترین نوع وسایل سرمایشی و گرمایشی است .که در فصل زمستان برای گرما و در فصل تابستان برای سرمایش منازل استفاده میشود.
داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.
کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین و … می‌باشد و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور، پروانه و … می‌باشد.
هوا ساز داکت اسپلیت به صورت توکار درون سقف وصل می‌شود و سپس با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق‌ها و سایر مکان‌ها انتقال می‌دهد.
داکت اسپلیت برای خنک کردن محیط عملکردی شبیه به اسپلیت و کولر گازی دارد ولی برای گرم کردن محیط با گردش آب گرم درون داکت اسپلیت محیط را خنک می‌کند.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی جنرال

  

 

اگر شما هم از کولر گازی جنرال استفاده میکنید پیشنهاد ما این است که این مقاله را با ما همراه باشید .در این مقاله به تعمیر کولر گازی جنرال خواهیم پرداخت .

تهران سرویس ارائه دهنده خدامت کولر گازی در سراسر تهران.

کشور سازنده کولر گازی جنرال:

کولر گازی جنرال یکی از پرطرفدارترین کولرهای گازی در ایران می‌باشد چرا که این محصول از چین صادر شده و قیمت مناسب تری نسبت به کاربرد خود دارد.
کشور سازنده کولر گازی جنرال چین است البته باید بدانید که سازنده قطعات کولر گازی جنرال کشور آمریکا است و در کشور چین مونتاژ می‌شوند.
کولر گازی جنرال در مدل‌های مختلف پرتابل، ایستاده و دیواری در بازار ایران موجود می‌باشند.
توصیه تهران سرویس سرویس کولر گازی جنرال است چراکه شما را از هزینه تعمیر کولر جنرال بی نیاز خواهد کرد.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج پلار

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج پلار میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج پلار سرویس پکیج پلار در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج پلار شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج پلار با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج پلار را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های پلار می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج پلار شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج در تهران

  

تعمیر پکیج

در فصل سرما و با افزايش ميزان آب گرم مصرفي و نياز به سيستم گرمايشی پکيج ميزان در خواست تعمیرکار پکیج براي تعمير پکيج افزايش می يابد تهران سرويس با ارايه خدمات گسترده در زمينه نصب پکيج تعميرات پکيج و سرويس پکيج آماده خدمت رسانی به شما عزيزان ميباشد.

تعمیر پکیج از جمله خدماتی است که بیشتر تعمیر کاران حتی بیشتر از نصب پکیج و یا سرویس های دوره ای به آن مشغول هستند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد