x تبلیغات
tehranservic

نصب داکت اسپلیت

 مقاله امروز تهران سرویس درباره نحوه نصب داکت اسپلیت جدیدترین وسیله ی سرمایشی و گرمایشی منازل است ، که بخاطر قابلیت بالا در سرمایش و گرمایش و مصرف انرژی بالا طراحی بسیار زیبا و توکار بسیار مورد توجه مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است.

ادامه مطلب

خرید قطعات کولر گازی

براي شناخت لوازم و قطعات يدکي کولر گازی بايد در ابتدا به اين موضوع آگاهی داشته باشيم که به دو دسته تقسيم می شود. قطعات مکانيکی کولر گازی قطعات الکتريکی کولر گازی بعد از گذشت چند سال از کارکرد کولر گازی و اسپليت ، به دليل استهلاک و فرسودگی قطعات کولر گازی شاهد افت راندمان يا از کار افتادگی بعضی از قطعات مکانيکی کولر گازی مثل کمپرسور ، موتور فن ، شير برقی ، شير های رفت و برگشت ، بلوور يونيت داخلی و پروانه يونيت خارجی و ديگر قطعات مکانيکی مثل موتور فن کولر گازی يا الکترو موتور کولر گازی خواهيم بود که نشانه های آن عدم کارکرد صحيح کولر گازی می باشد.برای رفع مشکلات کولر گازی تکنيسين های تهران سرويس با مدارک معتبر آماد رفع مشکل شما عزيزان هستند. تعمیر کولر گازی ,سرویس کولر گازی , نصب کولر گازی , و سایر خدمات کولر گازی در تهران سرویس با ارزانترین نرخ انجام میشود. در این مقاله سعی در آن داشته ایم تا شما را با قطعات کولر گازی آشنا کنیم . خرید قطعات کولر گازی و خرید قطعات پکیج با ضمانت از تهران سرویس.

ادامه مطلب

چگونه پکیج ایران رادیاتور را ریست کنیم ؟

  

 

آموزش امروز تهران سرویس درباره یکی ازنخستین اقدامات ما در مواقع ایجاد ارور در پکیج دیورای است.
ریست کردن پکیج یکی از اقداماتیست که شما عزیزان هنگامی که با کارشناسان تعمیر پکیج صحبت میکنید، از شما میخواهند هنگام ایجاد ارور ابتدا یک بار پکیج دیورای خود را ریست کنید و سپس در صورت رفع نشدن ارور به سراغ رفع عیب آن بپردازید.
با مقاله آموزش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور با ما همراه باشید و لطفا نظرات خودتون را برای ما کامنت کنید.

علت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور :

شاید برای شما هم پیش آنده باشد ،که پکیج دیواری شما از کار بیوفتد و چراغ ریست آن به حالت چشمک زن روشن باشد ، چشمک زدن و روشن شدن چراغ ریست پکیج دیواری دلایل مختلفی دارد ،اما در بیشتر مواقع با یک ریست کردن ساده مکشل پکیج برطرف شده و دستگاه مجدد شروع به کار میکند.
اما اگر مشکل دستگاه شما با یک ریست کردن برطرف نشد آنگاه باید با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید و بخواهید برای تعمیر پکیج شما مراجعه کند.

ادامه مطلب

تفاوت کولرگازی اینورتر و معمولی

  

کولر گازی معمولی یا اینورتر؟

تا حالا به تفاوت کولر گازی های اینوتر با کولر گازی معمولی فکر کردید؟چرا امروزه بیشتر مردم به خرید کولر گازی های اینورتر تمایل دارند.در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا با توضیح بیشتر عملکرد این دو انتخاب شما را برای انتخاب کولر گازی مناسب راحت تر نماید.با ما همراه باشید:
تعمیر کولر گازی,سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی خود را به تهران سرویس بسپارید.

ادامه مطلب

علت روشن نشدن کولر گازی

 با رسیدن فصل گرما قبل از روشن کردن کولر گازی خود حتما اقدام به سرویس سالانه ی آن کنید چرا که سرویس کولر گازی از بسیاری از زینه های احتمالی که ممکن است بعدا برای دستگاه شما بوجود بیاید جلوگیری خواهد کرد.متخصصان تهران سرویس در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما هم وطنان عزیز میباشد.
یکی از مشکلات رایج در کولر گازی روشن نشدن کولر گازی است .در این مقاله میخواهیم عوامل موثر در ایجاد این مشکل را بررسی کنیم.
فیلتر کولر گازی

ادامه مطلب

تعمیر شبانه روزی پکیج لورچ

  

در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. این گروه تولیدی با نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت لورچ در سال 1357 شمسی (1981 میلادی) در شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر بفرد جز برندهای مطرح بشمار می آیند. گروه صنعتی لورچ پکیج دیواری طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و به بازار ارائه می نماید. این گروه تولیدی همواره سعی دارد با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان هر سال به سبد کالایی تولیدات خود بیافزاید و جهت خدمت به هموطنان محصولاتی با کیفیت ارائه دهد. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید همواره پکیج دیواری با کیفیت و کارایی بسیار بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه داخلی و خارجی تولید و عرضه می نماید.
تعمیر پکیج لورچ خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایساتیس در تهران با ضمانت

  

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

  

در تماس های مشتریان عزیز با پشتیبانی تهران سرویس دریافتیم که بسیاری از مصرف کنندگان پکیج ایران رادیاتور با ارور 40 60 80 روبه رو هستند، دراین مقاله قصد داریم به توضیح علت بروز این ارور در پکیج ایران رادیاتور و راه های بر طرف کردن آن بپردازیم ، با تهران سرویس همراه باشید. در هر کدام از قسمتها در صورت نیاز به سرویسکار پکیج و یا صحبت با تکنیسین کافیست با یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

در هنگام جست و جوی این ارور در بسیاری از سایت ها با این جمله روبه رو میشویم:

ادامه مطلب

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور

 اگر شما هم از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید شاید ارور 70 80 را بر روی صفحه نمایشگر پکیج خود دیده باشید ، امروز قصد داریم دلایل بروز ارور 70 80 را در پکیج ایران با هم بررسی کنیم و ببینیم در چه شرایطی شاهد بروز این ارور در پکیج های ایران رادیاتور هستیم.در هرکدام از مراحل در صورت بروز مشکل و یا نیاز به کارشناس برای مشاوره رایگان با یکی از شعب تهران سرویس در تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

تعمیرکار پکیج لورچ در تهران

  

پکیج دیواری لورچ سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری لورچ را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری لورچ انتخاب یک تعمیرکار پکیج لورچ متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

تعمیر پکیج لورچ در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد