x تبلیغات
tehranservic

تعمیر پکیج لورچ در تهران

  

در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. این گروه تولیدی با نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت لورچ در سال 1357 شمسی (1981 میلادی) در شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر بفرد جز برندهای مطرح بشمار می آیند. گروه صنعتی لورچ پکیج دیواری طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و به بازار ارائه می نماید. این گروه تولیدی همواره سعی دارد با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان هر سال به سبد کالایی تولیدات خود بیافزاید و جهت خدمت به هموطنان محصولاتی با کیفیت ارائه دهد. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید همواره پکیج دیواری با کیفیت و کارایی بسیار بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه داخلی و خارجی تولید و عرضه می نماید.
تعمیر پکیج لورچ خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

نحوه تشخیص کولر گازی اصلی با تقلبی

 امروزه با وجود تحریم ها و کمبود کالای اصلی مصرف کنندگان برای خرید کالای اصلی و با کیفیت دچار مشکل شده اند .یکی از این وسایل که به مقدار بسیار زیادی کالای قاچاق و بی کیفیت از ان وارد کشور شده و چه بسا بسیاری ز انها تقلبی باشد کولر گازی است.در این مقاله میخواهیم تشخیص کولر گازی اصلی با تقلبی را آموزش دهیم با تهران سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

ترموستات کولر گازی

  

در این مقاله سعی در این داشتیم تا شما را با ترموستات و نحوه ی کار کرد آن در کولر گازی آشنا کنیم.

ترموستات چیست و چگونه کار میکند؟

ترموستات کولر گازی قطعه‌ای است که کار تنظیم دمای محیط در یک فضای بسته را انجام می‌دهد. این کنترل‌کنندۀ الکتریکی خودکار، با قطع و وصل‌های مکرر دستگاه، دمای محیط را در یک دمای ثابت و تنظیم شده نگه می‌دارد. ترموستات کولر گازی زمانی که دما به نقطۀ تنظیم شده برسد، مدار برقی دستگاه را قطع می‌کند و هنگامی که دما ۳ الی ۵ درجه از نقطه تنظیم پایین‌تر آید، مجدداً مدار را وصل و دستگاه را روشن می‌کند.
ترموستات کولر گازی، از آن دست قطعاتی است که امکان بروز خرابی و اشکال در آن بالاست. در صورت بروز اشکال در این قطعه، فرآیند قطع و وصل شدن جریان برق به کمپرسور، به خوبی انجام نشده و تعادل دمای کولر گازی و به تبع آن دمای محیط برهم‌می‌خورد. در حال حاضر ترموستات‌های بکاررفته در کولرهای گازی یا الکترومکانیکی هستند و یا الکترونیکی که این مسئله می‌بایست در حین تعمیر ترموستات کولر گازی مدنظر قرار گیرد.در صورت خرابی و مشکل داشتن ترموستات کولر گازی خود کافیست با تعمیرکاران تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

تعمیر ترموستات

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کندی

 برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کندی این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی کندی بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی سانیو

 برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
سانیو این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی سانیو بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایرفو

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج ایرفو میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایرفو سرویس پکیج ایرفو در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج ایرفو شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج ایرفو با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج ایرفو را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های ایرفو می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج ایرفو شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

  

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

تعمیر پکیج بارلی

  

 

از جمله برندهایی که تحت نظر شرکت های داخلی مشغول به فعالیت هستند ،میتوان به برند بارلی اشاره کرد ، که از نظر کیفیت نیز از کیفیت های بالایی برخوردار است .در این مقاله قصد داریم به تعمیر پکیج بارلی بپردازیم.با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت بارلی:

محصولات برند بارلی که از با کیفیت ‌ترین محصولات موجود در بازار هستند زیر نظر شرکت سهند کارآزمای تبریز تولید می‌شوند این شرکت درسال 1384 شمسی(2005 میلادی) آغاز به کار و اولین رادیاتور پانلی خود را در سال 1391 روانه بازار رقابت نمود.

ادامه مطلب

علت روشن نشدن پکیج دیواری چیست؟

  

روشن نشدن پکیج یکی از مشکلاتی است که شاید برای بسیاری از ما اتفاق بیوفتد ، علت روشن نشدن پکیج دیواری چیست؟
هنگام موجه شدن با این مشکل چه کارهایی باید انجام دهیم؟
با تهران سرویس همراه شوید تا با زاوایای این مشکل بیشتر آشنا شویم.

روشن نشدن پکیج:

تمامی پکیج های موجود در بازار دارای یک صفحه نمایشگر بوده که در صورت بروز خطا و وجود مشکل کد خطای ایجاد شده روی صفحه نمایشگر نمایش داده میشود.که میتوان با رجوع به صفحه ارور های پکیج مورد نظر اقدام به رفع مشکل پیش آمده کرد.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کریر

  

 

برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کریر این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی کریر بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد