x تبلیغات
tehranservic

ریست کردن کولر گازی

  

 

کولر گازی گاها بخاطر تنظیمات اشتباه و یا عوامل دیگر نیاز دارد مانند سایر وسایل برقی ریست شود در این مقاله قصد داریم درباره نحوه ریست کردن کولر گازی و علت ریست کردن کولر گازی توضیح دهیم.

چرا باید کولر گازی ریست شود؟

شما نیاز به تنظیم مجدد کولر گازی خود دارید زیرا قطع کننده مدار درگیر است و اجازه نمی‌دهد کمپرسور شروع به کار کندT این قسمت از سیستم برای حفاظت از دستگاه و جلوگیری از مشکلات مانند آتش‌سوزی و انفجارها کار می‌کند. قطع کننده مدار یک جزء ضروری از هر واحد است. اگر ترموستات ناقص عمل کند و برای خنک شدن تنظیم‌نشده باشد، شما ممکن است نیاز به تنظیم مجدد دستگاه خود داشته باشید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی شارپ

 کولر گازی شارپ از جمله محصولات پرفروش و کاربردی عرضه شده توسط شرکت تهویه مطبوع شارپ است که به دلیل اهمیت بسیار زیاد اسپلیت‌ها، این شرکت سرمایه گذاری گسترده‌ای از لحاظ علمی و نیروی انسانی بر روی تولید آنها به کار بسته است به طوری که امروزه توانسته در این راه با بسیاری از برندهای معتبر خارجی قابل رقابت باشد..در این مقاله میخواهیم تعمیر کولر گازی شارپ بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی دایکین

  

برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم شاید به معرفیت سایر برند های رایج در ایران نباشد اما تواتسته در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کند،تعمیر کولر گازی دایکین و سایر خدمات تهران سرویس برای برند دایکین را در این مقاله مطالعه کنید.

برند دایکین ساخت کدام کشور است ؟

Daikin یک مارک معروف تهویه مطبوع در ژاپن است ، با بسیاری از کارخانه ها در کشورهای جهان مانند مالزی ، اندونزی ، فیلیپین ، تایلند ، چین و ویتنام ...
توزیع شد.
یک برند محبوب ژاپنی که اقدام به تولید دستگاه تهویه هوا با ظرفیت های کم کرده و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج رادیانت

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج رادیانت میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج رادیانت سرویس پکیج رادیانت در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج رادیانت شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج رادیانت با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج رادیانت را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های رادیانت می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج رادیانت شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

علت خرابی شیر برقی کولر گازی

 شیر برقی کولر گازی چیست
شیر برقی قطعه ای است که در داخل کولر گازی های مجهز به هر دو سیستم سرمایش و گرمایش به کار می رود. این قطعه برای تغییر حالت کولر گازی از سرمایش به گرمایش و برعکس مورد استفاده قرار می گیرد
علت خرابی شیر برقی کولر گازی در این مقاله به طور کامل شرح داده شده

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی اجنرال

 همه چیز درباره کولر گازی پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهویه ایران از جمله برندهای بسیار پرطرفدار و پر فروش میباشد.کولر گازی اجنرال ساخت کشور ژاپن است. اما زمانی که قصد خرید آن را پیدا کنید، خواهید دید که روی آن نوشته شده که ساخت کشور تایلند هست. شاید در ابتدا تصور کنید که این مدل تقلبی است. اما اصلا اینطور نیست. یکی از مراکز تحقیقات مهم شرکت اجنرال در تایلند قرار گرفته و تمام کولرهای گازی آن در این کشور اسمبل می‌شوند. در اصل تمام قطعات کولرگازی اجنرال در کشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ یا همان اسمبل آن در کشور تایلند انجام می‌شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

  

 

ایرن رادیاتور نامی آشنا در عرصه پکیج و وسایل گرمایشی این بار در عرصه کولر گازی و تهویه هوا به خوبی درخشیده است . در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور صحبت کنیم .

برند ایران رادیاتور :

کولر گازی و شرکت ایران رادیاتور در یک نگاه به طور کلی کولر گازی ایران رادیاتور از سال 1395 به عنوان جدیدترین محصول شرکت ایران رادیاتور وارد توزیع گسترده در سراسر کشور گردیده است.
شرکت ایران رادیاتور که فعالیت خود را از دهه 1360 با تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی آغاز کرده، پس از یک دهه فعالیت و از دهه 1370 اقدام به تولید مشعل و از دهه 1380 اقدام به تولید انواع پکیج دیواری و زمینی نمود.
شرکت ایران رادیاتور پس از سال ها فعالیت در عرصه تولید انواع محصولات گرمایشی، در دهه 90 با توجه به دارا بودن امکانات فنی و مالی گسترده، تولید انواع کولر گازی اسپلیت را در دستور کار خود قرار داد.
سرانجام کولرهای گازی و اسپلیت ایران رادیاتور در سال 1935 با کمک نیروهای متخصص ایرانی و با بهره گیری از قطعات اولیه با کیفیت، تولید و به بازار تهویه مطبوع ایران عرضه گردیدند

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی سامسونگ

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند سامسونگ است،که از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخورداست.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی سامسونگ بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند سامسونگ ساخت کدام کشور است ؟

سامسونگ یک ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.کولر گازی سامسونگ مانند سایر وسایل ساخت شده از ین رند از محبوییت بالایی نزد مردم برخوردار است.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج تاچی

 تعمیر پکیج یکی از پر تقاضاترین خدمات تهران سرویس است ،چرا که این وسیله پر کاربرد تمام طول سال با تامین آب گرم مصرفی و در فصل زمستان با گرمتر کردن کانون خانواده در کنار شما عزیزان است .پس باید توجه ویژه ای به نگهداری و سرویس این وسیله ی پر استفاده داشت.
در این مقاله به تعمیر پکیج تاچی و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایساتیس

 تعمیر پکیج یکی از پر تقاضاترین خدمات تهران سرویس است ،چرا که این وسیله پر کاربرد تمام طول سال با تامین آب گرم مصرفی و در فصل زمستان با گرمتر کردن کانون خانواده در کنار شما عزیزان است .پس باید توجه ویژه ای به نگهداری و سرویس این وسیله ی پر استفاده داشت.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد