x تبلیغات
tehranservic

تعمیرکار شبانه روزی پکیج ایساتیس

  

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

  

یکی از رایج ترین مشکلات در پکیج ایران رادیاتور نمایش ارور 40 70 80 بر روی صفحه نمایشگر پکیج است.

در این مقاله میخواهیم به صورت کاملا مفصل به دلایل بروز این ارور و نحوه بر طرف کردن آن بپردازیم ، با تهران سرویس همراه شوید و در صورت داشتن سوال با یکی از پشتیبانی های تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

علائم گرفتگی لوله مویی کولر گازی

  

 

حتما شما عزیزان مصرف کننده کولر گازی بسیار نام لوله مویی را از زبان سرویسکارن و تعمیرکاران کولر گازی شنیده باشید ، در این مقاله قصد داریم . با تهران سرویس همراه باشید و با علائم گرفتگی لوله مویی کولر گازی بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب

نکات مهم در نصب کولرگازی

 اگر شما کولر گازی خریداری کرده‌اید و قصد نصب آن را دارید می توانید نصب کولرگازی خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید و با خیال راحت از کولر گازی خود استفاده کنید.
اگر هم می خواهید خودتان نصب کولر گازی را انجام دهید، پس این مقاله را مطالعه کنید.
نکات مهم در نصب کولر گازی

ادامه مطلب

تعمیر کول گازی هیوندای

 برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
هیوندای این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی هیوندای بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر پکیج دیلاکس

  

برای تعمیر پکیج دیلاکس خود با تهران سرویس تماس بگیرید.

خرید پکیج دیلاکس از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند.

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت ایران رادیاتور

  

 

ایران رادیاتور به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت داشته است. این گروه تولیدی داکت اسپیلت ایران رادیاتور را بر اساس آخرین استاندارهای بین المللی با راندمان بالا در ظرفیت های 18000 تا 60000 PTU برساعت تولید می شود.در این مقاله به بررسی این محصول و نحوه ی تعمیر داکت اسپیلت ایران رادیاتور میپردازیم با تهران سرویس همراه شوید.

داکت اسپیلت ایران رادیاتور :

ایران رادیاتور این برند نام آشنا در صنعت تهویه هوا علاوه بر تولید کولر گازی در تولید داکت اسپیلت نیز به خوبی عملکرده و باعث درخشش این برند ایرانی در بین سایر برندهای وارداتی شده است.

ادامه مطلب

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

 همان‌طور که می‌دانید یکی از انواع پکیج‌هایی که در حال حاضر در میان مردم جایگاه قابل‌ قبولی پیدا کرده‌ است، پکیج‌های ایران‌ رادیاتور هستند. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات در هر حال پس‌ از گذشت مدت‌زمانی، دچار برخی از آسیب‌ها می‌شوند و به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می‌کنند.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت هایسنس

 کمپانی هایسنس در سال 1348 شمسی در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. این سری از سیستم های تهویه مطبوع با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد و در خط تولید کاملا اتوماتیک زیر نظر مهندسین مجرب ساخته شده اند و از قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی بهره می برند.بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.در این مقاله قصد داریم به تعمیر داکت اسپیلت هایسنس بپردازیم و آن را از تمام جهات بررسی نماییم.با ما همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج نوتا

  

از جمله برندهایی که تحت نظر شرکت های داخلی مشغول به فعالیت هستند ،میتوان به برند نوتا اشاره کرد ، که از نظر کیفیت نیز از کیفیت های بالایی برخوردار است .در این مقاله قصد داریم به تعمیر پکیج نوتا بپردازیم.با ما همراه باشید.

خرید پکیج نوتا از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد