x تبلیغات
tehranservic

هواگیری پکیج

 با شروع فصل سرما از جمله اقداماتی که باید انجام شود تا عمر پکیج شما افزایش یابد هواگیری پکیج است.در این مقاله متخصصان تهران سرویس سعی در آن داشتند تا با شما را با هواگیری انواع پکیج آشنا کنند.
تهران سرویس سرآمد در ارائه خدمات پکیج:تعمیر پکیج,نصب پکیج , سرویس پکیج در تهران.

ادامه مطلب

علت بوی گاز پکیج

 پکیج دیواری از جمله وسایل خانگی است که از گاز استفاده میکند.شما در هنگام استفاده از هریک از انواع این برند ممکن است بوی گاز یا بوی دود را استشمام کنید در این مقاله میخواهیم دلیل این مسئله را توضیح دهیم با تهران سرویس همراه باشید:
برای تعمیر پکیج و نصب پکیج خود در تهران کافیست یا ما تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

خرید قطعات پکیج

  

آشنایی با قطعات پکیج

 

از آنجایی که پکیجها دارای دو مدار گرمایشی و مصرفی میباشند قطعات آنها نیز باهم کمی متفاوت است ولیکن قطعاتی هم در پکیج وجود دارد که بین این دو مدار مشترک کار میکنندحال به بررسی و تفکیک این قطعات میپردازیم.

 

قطعات مشترک عبارتند از:

 

1-فن
2-پرشر دود
3-جرقه زن
4-حسگر شعله
5-مصرفی
6-گرمایشی

در تهران سرویس خرید قطعات پکیج را با اطمینان خاطر از اصالت کالا تجربه کنید.

ادامه مطلب

بهترین مدل پکیج بوتان

  

پکیج دیواری بوتان:

 

گروه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ تولید پکیج دیواری بوتان را به عنوان اولین تولید کننده در ایران آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ قرار داد همکاری برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان را با شرکت ایتالیایی ریللو منعقد کرد. در این سال ها با توجه به جدید بودن پکیج دیواری در ایران بوتان توانست به خوبی پکیج دیواری بوتان را معرفی نماید به صورتی که در بسیاری از واحد های نوساز دیگر تنها از این دستگاه استفاده می شد. در سال های بعد همگام با اروپا پکیج بوتان تغییرات زیادی را داشت و توانسته در ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید نماید. پکیج دیواری بوتان در مدل های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری تولید شده توسط بوتان را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از پکیج بوتان اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید.پکیج دیواری بوتان دارای 2سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد,
در این مقاله میخواهیم بهترین مدل پکیج بوتان از نظر شما مصرف کنندگان محترم این برند معرفی نماییم

ادامه مطلب

تعمیر و سرویس شبانه روزی پکیج

  

 

پکیج‌های گرمایشی یکی از وسایل پرکاربرد منازل هستند و در اکثر مواقع با مشکلاتی روبه رو می‌شوند که باید تعمیر پکیج برای آن‌ها انجام شود و یا نیاز به سرویس پکیج دارند. تعمیر پکیج دیواری کار آسانی نیست و باید توسط تعمیرکار پکیج دیواری انجام شود. همچنین سرویس پکیج دیواری باید به صورت دوره ای توسط سرویس کار پکیج انجام گیرد.

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج زمانی ضروری می‌شود که با مواردی مانند روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا پکیج (error) و … روبه‌رو شوید. در تعمیر پکیج، انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج و رادیاتور بسیار مهم است؛ چرا که انواع پکیج دیواری و زمینی از برندهای مختلف وجود دارد که ممکن است کمی با هم متفاوت باشند.

برای تماس با تعمیرکار پکیج وارد لینک https://www.tehranservic.com/water-heater شوید و مشاوره رایگان تعمیرکار پکیج دریافت کنید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی تراست

  

کولر گازی تراست یکی از برندهای تازه وارد در عرصه تهویه هوا میباشد،امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی تراست و تمام آنچه در باره این برند باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

برند تراست ساخت کدام کشور است؟

کشور سازنده شرکت تراست کشور چین می باشد. البته شرکت تراست جزء شرکت هایی است که کیفیت محصولات آن درجه یک می باشد و از آخرین استانداردهای بین المللی بهره می برد. از کوچک ترین قطعات تا نهایی ترین آنها قطعات به روز و با کیفیت می باشد که نتیجه آن محصولات با کیفیت تر و کولر های گازی با بهترین راندمان می باشد.

اسپلیت های تراست به دلیل قدرت خنک کنندگی بسیار بالا همچنین تنوع در مدل و موقعیت نصب به یکی از کالاهای پرطرفدار بازار تبدیل شده اند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. استفاده از تکنولوژی هایی از قبیل کیت اینورتر در ساخت این سیستم ها باعث شده مصرف برق کاهش و در نهایت راندمان دستگاه به بالاترین حد برسد. کولر گازی تراست در مدل های دیواری و ایستاده در ظرفیت های مختلف تولید و در بازار موجود می باشد.

استفاده از کمپرسورهای برند اصلی با قدرت خنک کنندگی بالا باعث شده از میزان هوادهی بسیار مطلوبی برخوردار باشند. همچنین بدلیل تنوع در موقعیت نصب می توان از کولر گازی اسپلیت تراست در فضاهایی با متراژ مختلف به منظور تامین هوایی مطلوب بهره مند شد.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی مدیا

 کولر گازی برند مدیا جزو برندهایی است که امروزه به دلیل قیمت مناسب و پشتیبانی خوب و گسترده از طرفداران بسیاری برخوردار است.
امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی مدیا صحبت کنیم و شما را با خدمات تهران سرویس در این زمینه بیشتر آشنا کنیم.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی زیمنس

 کولر گازی زیمنس نام آشنا در عرصه لوازم خانگی این بار با کولرگازی وارد رقابت در بین کولر گازی شده است.
امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی زیمنس صحبت کنیم .

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی اسنوا

  

 

در سال حمایت از تولیدات ملی میخواهیم درباره برند ایرانی اسنوا صحبت کنیم.
برند اسنوا در سال های اخیر به خوبی توانسته در بازار رقابت بدرخشد .در این مقاله قصد داریم تعمیر کولر گازی اسنوا را به چالش بکشیم و با این برند بیشتر آشنا شویم.

برند اسنوا :

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است.
به گفته ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج بایماک

  

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتخاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج بایماک پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج بایماک و سرویس پکیج بایماک شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بایماک با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بایماکویزمن را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های بایماک می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج بایماک شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد