x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی بوش

 امروز قصد داریم به تعمیر کولر گازی بوش بپردازم ،این برند نام آشنا که هرگاه نامش از طرف فروشنده به گوش ما میرسد با خیالی آسود آن را انتخاب میکنیم.
با ما همراه اشید تا شما را با این برند و کولر گازی های تولید شده از این برند بیشتر آشنا کنیم.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی هایسنس

  

های‌سنس این برند نام آشنا در زمینه کولر گازی یک برند خوب از کشور چین است که زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت میکند .دراین مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی هایسنس بپردازیم.

کولر گازی هایسنس تولید کجاست ؟

شرکت هایسنس (Hisense) در سال ۱۹۶۹ در کشور چین راه اندازی شد و تا امروز دارای بیش از ۱۳ کارخانه تولید لوازم خانگی و الکترونیک، از جمله تجهیزات تهویه مطبوع در سراسر جهان می باشد. بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.

ادامه مطلب

سرویس پکیج

 سرویس پکیج

برای اینکه پکیجی سالم و پر بازده ای داشته باشید، لازم است که در بازه های زمانی منظم و مشخصی اقدام به سرویس پکیج بکنید.

از جمله کار های مرسوم برای سرویس کردن پکیج ها می توان به: رسوب زدایی پکیج، تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت پکیج، هواگیری پکیج و... اشاره کرد.

اگر هریک از موارد ذکر شده به موقع انجام نشود، احتمال اینکه نیاز به تعمیر پکیج داشته باشید، بسیار بالا خواهد بود.

همچنین محل قرارگیری و نصب پکیج نیز، یکی از گزینه های تاثیر گذار در بازه زمانی سرویس می باشد.

ادامه مطلب

نکات مهم در نصب کولر گازی

 اگر شما کولر گازی خریداری کرده‌اید و قصد نصب آن را دارید می توانید نصب کولر گازی خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید و با خیال راحت از کولر گازی خود استفاده کنید.
اگر هم می خواهید خودتان نصب کولر گازی را انجام دهید، پس نکات مهم در نصب کولر گازی را مطالعه کنید.
نکات مهم در نصب کولر گازی

ادامه مطلب

راهنمای خرید کولر گازی

  

امروزه یکی از وسایل ضروری که باید داخل هر خانه ای باشد، سیستم سرمایشی است. از میان انواع کولر ها به صرفه ترین شان، کولر گازی می باشد که هزینه نگه داری کمتری دارد و اصلا آب مصرف نمیکند. حتی با پیشرفت تکنولوژی کولر گازی های جدید به بازار آمده اند که مصرف برق آنها بسیار کم می باشد تا جایی که برخی از مدل های کولر گازی با برق شهری تغذیه می شوند که میتوان به پریز برق منزل آنها را وصل کرد. به همین جهت در این مقاله به راهنمای خرید کولر گازی پرداخته ایم و انواع آن را برای شما گرد آوری کرده ایم.

راهنمای خرید کولر گازی

راهنمای خرید انواع کولر گازی

کولرهای گازی به سه نوع کلی تقسیم می‌شوند: کولر اسپلیت، کولر پنجره ای و کولرهای ایستاده. البته مدل های دیگری با ساختارهای خاص هم وجود دارند.

اما از آنجایی که تنها از این سه مدل در مصارف خانگی و اداری استفاده می‌شود تنها به این سه مدل پرداخته ایم. هر کدام از این سه مدل مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود برای عده ای جذاب و برای سایرین فاقد جذابیت باشد.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی گری

 باتوجه به مشکلات اقتصادی و گرانی وسایل خانگی ترجیح تمامی ما بر آن است که از وسایل خانگی خود به بهترین شکل استفاده و از خرابی آنها جلوگیری به عمل آوریم.کولر گازی از جمله وسایلی است که باید در حفظ و نگهدار آن ها کوشا باشیم و برای تعمیر و رفع مشکلات آن از بهترین تعمیرکاران کمک بگیریم .
تعمیرکاران متخصص تهران سرویس آماده تعمیر کولر گازی گری شما در سراسر میباشند.تعمیر و سرویس کولر گازی گری در سراسر تهران با ارزان ترین نرخ و ضمانت 180 روزه فقط ب تهرن سرویس .

ادامه مطلب

مزایا و معایب کولرگازی اینورتر

 با پیشرفت تکنولوژی در سیستم تهویه هوا کولرگازی نسل پیشرفته ی وسایل سرمایشی نیز دچار تغییراتی شده .در این مقاله تهران سرویس مزایا و معایب کولرگازی اینورتر را نسبت به کولر گازی های معمولی بیان میکند.برای آشنایی بیشتر با این وسیله ی سرمایشی با ما همراه باشید:
تعمیر کولرگازی اینورتر سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی در تهران سرویس

ادامه مطلب

ارور پکیج ایران رادیاتور

 برای عیب‌یابی کدهای خطا پکیج‌ ایران رادیاتور باید بگوییم پکیج‌ها به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. برای تعمیر و عیب‌یابی هرکدام از این دو مدل باید با زبان آن‌ها که همان کدهای خطایی است، آشنا بود تا بتوان به‌ راحتی مشکل را متوجه شد. در این قسمت قصد داریم، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور را توضیح دهیم.

ادامه مطلب

علت خاموشی ناگهانی کولر گازی چیست؟

 امروزه که استفاده از کولر های گازی بیش از پیش مرسوم شده شاید بسیاری از شما تجربه ی تلخ خاموش شدن ناگهانی کولر گازی خود را داشته باشید.در بعضی روزهای گرم تابستان که فقط خنکای باد کولر گازی میتواند جبران گرمای طاقت فرسای بیرون از منزل یا محل کار باشد کولر گازی به ناگهان خاموش میشود در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا شما را با علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی آشنا سازد .
با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی اجنرال

 همه چیز درباره کولر گازی پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهویه ایران از جمله برندهای بسیار پرطرفدار و پر فروش میباشد.کولر گازی اجنرال ساخت کشور ژاپن است. اما زمانی که قصد خرید آن را پیدا کنید، خواهید دید که روی آن نوشته شده که ساخت کشور تایلند هست. شاید در ابتدا تصور کنید که این مدل تقلبی است. اما اصلا اینطور نیست. یکی از مراکز تحقیقات مهم شرکت اجنرال در تایلند قرار گرفته و تمام کولرهای گازی آن در این کشور اسمبل می‌شوند. در اصل تمام قطعات کولرگازی اجنرال در کشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ یا همان اسمبل آن در کشور تایلند انجام می‌شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد